Wayne Rooney αποκτά απαγόρευση οδήγησης 2 ετών και διαταγή κοινότητας για το DUI

Ο Wayne Rooney αποκτά απαγόρευση οδήγησης 2 ετών και διαταγή κοινότητας για το DUI
Ο Wayne Rooney χτυπήθηκε με διετή απαγόρευση οδήγησης, δωδεκάμηνη κοινοτική εντολή (100 ώρες μη αμειβόμενης εργασίας), αφού παραδέχθηκε την ενοχή του για οδήγηση μεθυσμενος.
"Μετά τη σημερινή ακροαματική διαδικασία, θέλω δημόσια να ζητήσω συγγνώμη για την αδιαμφισβήτητη έλλειψη κρίσης μου στην οδήγηση ενώ πέρα ​​από το νόμιμο όριο. Ήταν εντελώς λάθος ", δήλωσε ο Ρούνεϊ σε δήλωση που δημοσιεύτηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του.
"Έχω ήδη εκφράσει τη λύπη μου για την οικογένειά μου, τον διευθυντή και τον πρόεδρό μου και όλους τους παίκτες στην Everton FC. Τώρα θέλω να ζητήσω συγγνώμη από όλους τους φιλάθλους και όλους τους άλλους που με παρακολούθησαν και με στήριξαν καθ 'όλη τη διάρκεια της καριέρας μου.
"Φυσικά δέχομαι την ποινή του δικαστηρίου και ελπίζω ότι μπορώ να κάνω κάποιες τροποποιήσεις μέσω της κοινότητας μου".
Η αστυνομία βρήκε τον Ρούνεϊ μεθυσμένος στο τιμόνι και η επακόλουθη αναπνευστική ανάγνωση έδειξε ότι το επίπεδο αλκοόλ ήταν 104, λίγο κάτω από το τριπλάσιο του νόμιμου ορίου του Ηνωμένου Βασιλείου των 35 ετών.

Ο 31χρονος επιθετικός του Έβερτον ερωτήθηκε από τους μπάτσους και πέρασε τη νύχτα σε ένα κελί της αστυνομίας, αργότερα απελευθερώθηκε με εγγύηση.


Wayne Rooney αποκτά απαγόρευση οδήγησης 2 ετών και διαταγή κοινότητας για το DUI  Wayne Rooney αποκτά απαγόρευση οδήγησης 2 ετών και διαταγή κοινότητας για το DUI Reviewed by ΦΩΤΗΣ on 9/18/2017 05:47:00 μ.μ. Rating: 5