Ο Wayne Rooney αποχωρεί από το διεθνές ποδόσφαιρο

Ο Wayne Rooney αποχωρεί από το διεθνές ποδόσφαιρο

Ο σημερινός κορυφαίος σκόρερ της Αγγλίας, Wayne Rooney, ανακοίνωσε την απόφασή του να αποσυρθεί από το διεθνές ποδόσφαιρο.
"Ήταν πολύ καλός ο Gareth Southgate που με τηλεφώνησε αυτή την εβδομάδα για να μου πείτε ότι ήθελε να επιστρέψω στην Αγγλία για τους επερχόμενους αγώνες." Εκτίμησα πραγματικά αυτό " , αναφέρει η δήλωση 
"Ωστόσο, έχοντας ήδη σκεφτεί μακρύ και σκληρό, είπα στον Gareth ότι είχα αποφασίσει τώρα να αποσυρθώ για καλό από το διεθνές ποδόσφαιρο.
"Είναι μια πολύ δύσκολη απόφαση και μία που έχω συζητήσει με την οικογένειά μου, με τον διευθυντή μου στο Everton και με εκείνους που είναι πιο κοντά μου.
Ο Wayne Rooney αποχωρεί από το διεθνές ποδόσφαιρο Ο Wayne Rooney αποχωρεί από το διεθνές ποδόσφαιρο Reviewed by ΦΩΤΗΣ on 8/23/2017 05:40:00 μ.μ. Rating: 5