Οι εταιρείες απειλούν να τραβήξουν τις διαφήμισεις NFL αν το δίκτυο εξακολουθεί να καλύπτει διαμαρτυρίες.
Σημαντικές εταιρείες είναι έτοιμες να τερματίσουν την τηλεοπτική διαφημιστική τους συνεργασία με το NFL αν ο ραδιοτηλεοπτικός φορέας NBCUniversal (NBCU) συνεχίσει να καλύπτει τις εθνικές διαδηλώσεις κατα του ύμνου.
Η Linda Yaccarino, πρόεδρος πωλήσεων διαφημιστικών σχέσεων και εταιρικών σχέσεων με πελάτες για την NBCU, δήλωσε ότι αρκετές εταιρείες εχουν απειλήσει να τραβήξουν διαφημίσεις αν το κανάλι συνεχίσει να καλύπτει διαδηλώσεις που γονατίζουν πριν από το παιχνίδι, κάτι το οποίο πιστεύει ότι έπληξαν τις εκτιμήσεις φέτος.
Yaccarino είπε .
"Σκεφτείτε το - έχουν τη μισή χώρα που φωνάζει γι 'αυτό και τη μισή χώρα που τους στέλνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λέγοντας," Μην το κάνετε αυτό ". Αυτό είναι ένα πραγματικό πράγμα " , πρόσθεσε.
Yaccarino είπε ότι αν και δεν έχει αποδείξεις ότι οι διαμαρτυρίες ύμνων έχουν οδηγήσει στη μείωση των αξιολογήσεων, πιστεύει ότι υπάρχει ισχυρή σχέση μεταξύ των δύο θεμάτων. "Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένας τρόπος να το αποδείξουμε, αλλά νομίζω ότι έχει επηρεάσει τις βαθμολογίες" , είπε.
Οι εκτιμήσεις NFL TV μειώθηκαν κατά 5% σε σχέση με τα στοιχεία του προηγούμενου έτους και κατά 18% σε σχέση με την εποχή του 2015. Η βουτιά, ωστόσο, δεν επηρέασε τις δαπάνες των διαφημιζόμενων για παιχνίδια NFL, τα οποία αυξήθηκαν κατά 2% από πέρυσι.
Την περασμένη εβδομάδα, ο επίσημος χορηγός της NFL, Papa John's Pizza, κατηγόρησε ευρέως διαμαρτυρόμενους εθνικούς ύμνους για την πτώση των πωλήσεων της εταιρείας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Papa John Schnatter επέκρινε το πρωτάθλημα για την ανικανότητά του να επιλύσει τη διαμάχη γύρω από το ζήτημα των διαδηλώσεων του ύμνου, το οποίο είπε ότι είχε οδηγήσει στην πτώση των πωλήσεων της εταιρείας.
Οι εταιρείες απειλούν να τραβήξουν τις διαφήμισεις NFL αν το δίκτυο εξακολουθεί να καλύπτει διαμαρτυρίες.
Reviewed by ΦΩΤΗΣ
on
11/07/2017 11:35:00 μ.μ.
Rating: